Артқа
Артқа

Жиі кездесетін сұрақтар

1. Жалпы ақпарат
Егер сіз көрсетілген медициналық қызметтердің сапасына наразы болсаңыз, медицина қызметкерінің дөрекі көзқарасына, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін ақшалай қаражатты бопсалау фактілеріне тап болсаңыз немесе басқа да проблемалық мәселелерге тап болсаңыз, шағым бере аласыз.
2. Шағымды қалай беруге болады ?
Сіз медициналық ұйымға келесі жолдармен шағымдана аласыз:
  • Көмек алу үшін пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметіне хабарласыңыз. Мұндай қызмет әрбір медициналық ұйымда жұмыс істейді. Кері байланыс үшін байланыс деректерін көрсете отырып, жазбаша өтініш жазу жеткілікті. Толығырақ ақпаратты емхананың немесе аурухананың қабылдау бөлімінен білуге болады.
  • Өңірдің денсаулық сақтау басқармасының колл-орталығына хабарласыңыз. Барлық медициналық ұйымдар денсаулық сақтау басқармаларына есеп беретіндіктен, соңғылардың өкілдері сіздің сұрағыңыздың шешілуіне әсер ете алады.
  • Өтінімді Qoldau 24/7 қосымшасында қалдырыңыз. Qoldau 24/7-ге жүгінгеннен кейін әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының мамандары медициналық ұйымға хабарласып, қызмет көрсету сапасын тексереді, Егер сіз оны қандай да бір себептермен алмаған болсаңыз, онда олар бас тарту себебін анықтайды. Барлық өтініштер тіркеу нөмірін бере отырып, тізілімге енгізіледі, соның арқасында өтініштің мәртебесін бақылауға болады.
  • Өтінімді @saqtandyrybot Telegram-ботына қалдырыңыз. Ол үшін негізгі мәзірден "Қорға хабарлама жіберу" пәрменін таңдау керек. Өтінімде мәселенің мәні, сондай-ақ аймақ пен медициналық ұйымның атауы болуы керек.
  • Қордың тәулік бойғы Бірыңғай байланыс орталығына хабарласыңыз 1414.Қазақстанның барлық аумағында ұялы және қалалық телефондардан қоңырау шалу тегін.
  • Өтінішті "сұрақ қою / шағымдану" бөлімінде қалдыру
3. Медициналық ұйым пациенттің өтінішін қарау нәтижелері бойынша қандай шаралар қолданады?
Пациенттерді қолдау қызметі стандарттардан негізсіз ауытқумен (бұдан әрі-ақаулар) көрінетін медициналық көмек көрсету тәртібінің, емдеу – диагностикалық іс-шаралардың бұзылуы анықталған жағдайларда олардың пайда болуының түбірлік себептерін анықтауды және талдауды жүргізеді, ақаулар мен қателіктердің алдын алу бойынша ұсынымдар әзірлейді. Басқарушылық шешімдер қабылдауды талап ететін жіберілген ақаулар, оның ішінде бірнеше рет және (немесе) қайталанған бұзушылықтар жағдайлары (қосымша оқуға, медицина қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарына, дәрілік препараттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдарды, медициналық техниканы сатып алуға жіберу) басшылықтың қарауына шығарылады.
Подать обращение МӘМС калькуляторы Іздеу